Fælleshusudvalget

Fælleshusudvalget har til formål at varetage driften, udlejning og udvikling af fælleshuset.

Det siddende fælleshusudvalg er

Marianne Ottesen (udlejer)

Christina Dahl (udlejer)

Linda Furbo


Informationer fra etableringen

Beslutningsoplæg, vedlagt indkaldelse til generalforsamlingen 2010
Administrative retningslinjer for fælleshuset
Lån-oversigt, Oversigt over etableringslån (Etableringslån FH) og udgift pr. medlem
Inventarliste, Arbejdsdokument for budgettet til etablering. Listen er IKKE en fakta-liste og vil derfor ikke nødvendigvis svare til det endelige inventar!
Tidsplan, Tidsplan for byggeri og opførelse, fra Vinderup Træbyg A/S
Projekt, Vinderup Træbyg A/S vinder program fra maj 2009


Historik (opdateres ikke længere)

Juni 2017:

Dannelse af nyt fælleshusudvalg og åbning for udledning igen.

Maj 2017:

Marianne afvikle fremtidige arrangementer, der allerede er accepteret

Michael Thorsen og Finn Mortensen udtræder af fælleshusudvalget

November 2015:
Nye udlejere, Marianne Ottesen og Michael Thorsen

April 2013:

Christina Dahl udlejer

April 2013:
Fælleshusformand, Anders Thelle og Jennifer Lindberg Johansen har valgt at udtræde af fælleshusudvalget.

Maj 2012:
Fælleshusudvalget genetableres som udvalg under bestyrelsen. Ny formand er medlem af bestyrelsen, Anders Thelle.

Januar 2012:
Fælleshusudvalget nedlægges af bestyrelsen og overgår til en driftgruppe, idet størsteparten af etableringen er færdig. Paw Mohr stopper som formand.

August 2011:
Fælleshusudvalget arbejder på at overgå fra etablering til et drift udvalg.

Juni 2011:
Finn har valgt at stoppe som udlejer, ny udlejer bliver Jennifer. Se info om udlejer under Fælleshuset.

Januar-juni 2011:
Fælleshusudvalget arbejder fortsat med indkøb og etablering af inventar. Lyd og festlys er klar til brug.

December 2010:
Bestyrelsen har færdigbehandlet og vedtaget fælleshusudvalgets oplæg til regler for fælleshuset. Reglerne er offentliggjort her på hjemmesiden.

Oktober-december 2010:
Fælleshusudvalget arbejder med indkøb og etablering af inventar.

Oktober 2010:
Bestyrelsen har besluttet at starte udlejning pr. oktober 2010 med basis inventar.

September 2010:
Grundejerforeningen overtager fælleshuset 29. september.

Maj-september 2010:
Vinderup Træbyg A/S opfører fælleshuset på hjørnet af Østerhøjvej og Måløv Parkvej. Adressen bliver Østerhøjvej 2, 2750 Ballerup.

April 2010:
Maskinerne er i gang på grunden og arbejder med fundamentet og belægning. Elementerne til byggeriet er i produktion ved Vinderup Træbyg A/S.

Januar-april 2010:
Fælleshusudvalget arbejder med forslag til regler, samt beslutningsoplægget til generalforsamlingen.

Oktober 2009:
Fælleshusudvalget starter arbejdet med budgettet for etablering baseret på inventarliste, samt et driftsbudget for huset.
Billedmateriale frigivet. Se det fulde projekt under "Informationer fra etableringen

September 2009:
Bestyrelsen afventer at få tilladelse til at måtte publicere billedmateriale mv. hvilket forventes at ske ganske snart.

Juni-august 2009:
Jens Jacobsen og Paw Mohr har været til møde med Ballerup kommune og repræsenteret fælleshusudvalget og kan nu annoncere at vinderen af udbuds konkurrencen blev Vinderup Træbyg A/S.

Maj 2009:
Processen er at der afholdes en konkurrence mellem to udvalgte byggefirmaer der byder ud fra en kravspecifikation, udarbejdet af Ballerup kommune og fælleshusudvalget. Når vinderen er fundet fortsættes de endelige forhandlinger.

April 2009:
På generalforsamlingen præsenteredes de seneste planer, standard fælleshus vælges.

Maj 2008:
Fælleshusudvalget starter foranalyse og frembringer to modeller for opførelsen, kulturhus modellen og standard fælleshus.

April 2008:
Fælleshusudvalget etableres på generalforsamling 2008.